REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG w studiu Synergia Studi
obowiązuje od dnia 1.09.2025 r.
§ 1 Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług, prawa i obowiązki oraz warunki odpowiedzialności Studia i jego Klientów.
- Studio – Synergia Studio s.c. Joanna Rojewska, Marcin Rojewski, Wiesław Dzikowski, ul. Balonowa 18/11, 54-129 Wrocław, NIP: 8943268074, REGON: 542619139.
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna korzystająca z Usług świadczonych przez Studio. Osoby, które ukończyły 16. rok życia, mogą korzystać z Usług za pisemną zgodą opiekuna prawnego.
- Usługi – usługi świadczone przez Studio, w szczególności Trening EMS oraz Masaż Kobido.
- Akceptacja niniejszego Regulaminu jest warunkiem koniecznym do korzystania z Usług Studia. Klient akceptuje Regulamin w momencie rezerwacji pierwszej wizyty lub najpóźniej przed przystąpieniem do pierwszej Usługi.
§ 2 Definicje Usług
- Trening EMS (Elektrostymulacja Mięśniowa) – forma treningu personalnego, w której do stymulacji mięśni wykorzystuje się bezpieczne impulsy elektryczne o niskiej częstotliwości. Impulsy są generowane przez specjalistyczne urządzenie i przekazywane do ciała za pomocą elektrod umieszczonych w dedykowanym kombinezonie treningowym. Celem metody jest wywołanie kontrolowanych skurczów mięśniowych w celu wzmocnienia i zintensyfikowania efektów wykonywanych ćwiczeń fizycznych.
- Masaż Kobido – zaawansowana, japońska technika manualnego masażu twarzy, szyi i dekoltu oraz nóg, pośladków, piersi i ramion, charakteryzująca się dużą złożonością i intensywnością. Zabieg łączy w sobie naprzemiennie szybkie, stymulujące ruchy z wolniejszymi, głęboko relaksującymi technikami drenażu limfatycznego i liftingu. Stosuje się także tzw. bańki chińskie oraz bambusowe kije. Celem masażu jest bezinwazyjna poprawa kondycji skóry, stymulacja produkcji kolagenu i elastyny, redukcja napięć mięśniowych oraz uzyskanie efektu naturalnego liftingu i odmłodzenia. Studio Synergia świadczy usługi Masażu Kobido tylko dla Pań.
§ 3 Zasady Rezerwacji, Płatności i Odwoływania Wizyt
- Rezerwacji terminu na wykonanie Usługi można dokonać osobiście w recepcji Studia, telefonicznie pod numerami telefonów +48 885-558-381 oraz +48 885-558-381 lub za pośrednictwem systemu rezerwacji online dostępnego pod adresem www.synergiastudio.pl/rezerwacje/ oraz za pośrednictwem platformy booksy.pl .
- Warunkiem odbycia Usługi jest jej wcześniejsze opłacenie zgodnie z Cennikiem. Płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na rachunek bankowy Studia.
- Klient ma prawo do bezkosztowego odwołania lub zmiany terminu zarezerwowanej wizyty najpóźniej na 48 godziny przed jej planowanym rozpoczęciem.
- Odwołania lub zmiany terminu należy dokonać w formie telefonicznej lub SMS pod numerem +48 885-558-381 oraz +48 885-558-381 lub przez platformę booksy w zależności od sposoby zarezerwowania wizyty.
- W przypadku odwołania wizyty z naruszeniem terminu określonego w ust. 3 lub w przypadku niepojawienia się na umówionej wizycie, Usługa jest uznawana za zrealizowaną, a Klient zostaje obciążony jej pełnym kosztem. W przypadku posiadania pakietu (karnetu), dana sesja przepada.
- W przypadku spóźnienia się Klienta na umówioną wizytę, czas trwania Usługi ulega skróceniu o czas spóźnienia, bez możliwości obniżenia jej ceny. Spóźnienie powyżej 10 minut jest traktowane jak niepojawienie się na wizycie.
§ 4 Pakiety Usług (Karnety) i Vouchery Podarunkowe
- Studio oferuje możliwość zakupu Usług w formie jednorazowych wejść, pakietów (dalej „Karnetów” lub „Pakiet Zabiegów”) oraz voucherów podarunkowych i kart stałego klienta.
- Vouchery podarunkowe są ważne przez okres 6 miesięcy od daty ich wystawienia i nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Vouchery podarunkowe będą oferowane w 2 (dwóch) wersjach:
- z kwotą do wykorzystania przez Klienta
- lub konkretną Usługą do wykorzystania przez Klienta.
- Karty stałego klienta będą oferowane Klientom korzystającym wyłącznie z Usługi Masażu Kobido. Klient będzie uprawniony otrzymania od Studia oznaczenia skorzystania z Usługi na karcie stałego klienta (np. w formie pieczątek lub naklejek). Zebranie przez Klienta 5 (pięciu) oznaczeń, o których mowa w zdaniu poprzednim, na karcie stałego klienta, uprawnia Klienta do 6 (szóstego) skorzystania z Usługi Masażu Kobido z rabatem w wysokości określonej na karcie stałego klienta, w ciągu 24 miesięcy od daty pierwszego zabiegu (Usługi).
- Karnety oferowane przez Studio uregulowane są odrębną Umową, do której w zakresie nieuregulowanym tą Umową, znajduje zastosowanie niniejszy Regulamin.
- Dodatkowo Studio oferuje możliwość zakupu z góry określonej serii Usług (dalej „Pakiet Zabiegów”) w promocyjnej cenie. Zakup Pakietu Zabiegów jest równoznaczny z akceptacją warunków określonych w niniejszym fragmencie Regulaminu, to jest:
- warunkiem skorzystania z promocyjnej ceny jest opłacenie całej wartości Pakietu Zabiegów z góry, najpóźniej w dniu jego zakupu.
- w momencie zakupu Klient otrzymuje imienną Kartę Pakietu Zabiegów, na której określony jest rodzaj i liczba Usług objętych Pakietem oraz jego termin ważności, czyli ostateczna data, do której należy wykorzystać wszystkie Usługi z Pakietu.
- realizacja każdej Usługi w ramach Pakietu jest potwierdzana przez personel Studia na odwrocie Karty Pakietu Zabiegów. Do rezerwacji i odwoływania poszczególnych wizyt w ramach Pakietu stosuje się ogólne zasady określone w § 3 niniejszego Regulaminu.
- Pakiet Zabiegów musi zostać w pełni wykorzystany w okresie jego ważności. Po upływie terminu ważności wskazanego na Karcie, Pakiet traci ważność, a niewykorzystane Usługi przepadają bez możliwości zwrotu pieniędzy lub dalszej realizacji. W wyjątkowych i udokumentowanych przypadkach losowych (np. długotrwała choroba potwierdzona zaświadczeniem lekarskim), uniemożliwiających Klientowi wykorzystanie Pakietu w terminie, istnieje możliwość jednorazowego przedłużenia jego ważności, po indywidualnym uzgodnieniu ze Studiem.
- Pakiety Zabiegów są imienne i nie mogą być przekazywane ani odsprzedawane osobom trzecim.
- Płatności za Usługi, mogą być dokonywane w następujący sposób:
- gotówką,
- kartą płatniczą w recepcji Studia,
- przelewem na rachunek bankowy Studia nr 23 1050 1575 1000 0090 8574 3145,
- w przypadku wyboru płatności w ratach miesięcznych (Subskrypcja), Klient może wyrazić odrębną, pisemną zgodę na cykliczne i automatyczne obciążanie jego karty płatniczej kwotą miesięcznej raty. Skorzystanie z tej opcji wymaga podania danych karty oraz podpisania osobnego formularza autoryzacyjnego udostępnionego przez Studio. Zgoda ta jest w pełni dobrowolna. Skorzystanie z tej opcji płatności zależne jest od obecnie dostępnym możliwości technicznych w Studio.
§ 4a. Umowy zawierane na odległość i prawo odstąpienia
- Niniejszy paragraf ma zastosowanie wyłącznie do Klientów będących konsumentami, którzy zawierają umowę na odległość (np. przez telefon, system rezerwacji online).
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zawarcia umowy o świadczenie Usługi, dla której w umowie (rezerwacji) oznaczono konkretny dzień i godzinę jej świadczenia. Podstawę prawną wyłączenia stanowi art. 38 ust. 1 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta. Do odwołania takiej wizyty stosuje się zasady określone w § 3 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku zakupu na odległość Karnetu lub Vouchera Podarunkowego, Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Studio o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem na adres Studia). Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta.
- Prawo do odstąpienia od umowy o dostarczenie Usług w ramach Karnetu wygasa, jeżeli Studio wykonało w pełni pierwszą Usługę z Karnetu za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Studio zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Studio zostało poinformowane o decyzji Klienta.
§ 5 Prawa i Obowiązki Klienta oraz Studia
- Klient zobowiązany jest do:
- Prawdziwego i kompletnego wypełnienia Karty Przeciwskazań przed przystąpieniem do pierwszej Usługi.
- Niezwłocznego informowania personelu Studia o wszelkich zmianach w stanie zdrowia, samopoczuciu lub ciąży.
- Stosowania się do zaleceń i instrukcji trenera lub terapeuty.
- Przestrzegania zasad higieny i posiadania odpowiedniego stroju (w przypadku Treningu EMS – specjalistycznej bielizny treningowej oraz obuwia sportowego).
- Studio zobowiązane jest do:
- Świadczenia Usług z należytą starannością i zgodnie z aktualną wiedzą.
- Zapewnienia sprawności technicznej urządzeń wykorzystywanych do świadczenia Usług.
- Zachowania w poufności informacji o stanie zdrowia Klienta.
- Klient może na 10 minut przed planowaną godziną Usługi skorzystać z łazienki celem przebrania się. Swoje rzeczy Klient może pozostawić w specjalnie oznaczonej i zamykanej szafce, a po treningu bez zbędnej zwłoki powinien ją opróżnić, a kluczyk do zamka pozostawić w zamków. Studio nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klienta pozostawione w szafce wbrew postanowieniem niniejszego postanowienia.
- Czas spóźnienia na realizację Usługi Klienta nie powoduje wydłużenia czasu trwania Usługi. Czas spóźnienia osoby wykonującej dla Klienta Usługę powoduje wydłużenie czasu trwania Usługi.
§ 6 Oświadczenia Dotyczące Stanu Zdrowia i Odpowiedzialność
- Klient oświadcza, że nie posiada żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z Usług oferowanych przez Studio, co potwierdza własnoręcznym podpisem na „Karcie Przeciwskazań”.
- Studio ponosi odpowiedzialność za szkody na osobie lub mieniu Klienta powstałe na skutek nienależytego wykonania Usługi, zawinionego działania lub zaniechania personelu Studia lub wadliwego działania sprzętu należącego do Studia.
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki dla zdrowia lub mienia Klienta, jeżeli powstały one w wyniku:
- Zatajenia, przemilczenia lub podania nieprawdziwych informacji o stanie zdrowia w Karcie Przeciwskazań.
- Niestosowania się do zaleceń i instrukcji personelu Studia.
- Samodzielnego korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione przez Klienta w szatni lub na terenie obiektu.
§ 7 Przetwarzanie Danych Osobowych (RODO)
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Synergia Studio s.c. Joanna Rojewska, Marcin Rojewski, Wiesław Dzikowski, ul. Balonowa 18/11, 54-129 Wrocław, NIP: 8943268074, REGON: 542619139 .
- Dane osobowe Klientów, w tym dane o stanie zdrowia, przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie Usług.
- Klient oświadcza, że zapoznał się ze szczegółową informacją na temat przetwarzania danych osobowych, dostępną w dokumencie „Polityka Prywatności” w recepcji Studia oraz na stronie internetowej https://synergiastudio.pl/polityka-prywatnosci/
§ 8 Postępowanie Reklamacyjne
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji na nienależycie wykonaną Usługę.
- Reklamację należy złożyć w formie pisemnej lub mailowej na adres Studia w terminie 7 dni od dnia wykonania Usługi.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, opis zastrzeżeń oraz żądanie.
- Studio rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o sposobie jej rozstrzygnięcia.
§ 9 Postanowienia Końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
- Studio zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O wszelkich zmianach Klienci zostaną poinformowani poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej oraz w recepcji Studia.
- Wszelkie spory będą w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.09.2025 r.
