Skip to content Skip to footer

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG w studiu Synergia Studi

obowiązuje od dnia 1.09.2025 r.

§ 1 Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług, prawa i obowiązki oraz warunki odpowiedzialności Studia i jego Klientów.
  2. Studio – Synergia Studio s.c. Joanna Rojewska, Marcin Rojewski, Wiesław Dzikowski, ul. Balonowa 18/11, 54-129 Wrocław, NIP: 8943268074, REGON: 542619139.
  3. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna korzystająca z Usług świadczonych przez Studio. Osoby, które ukończyły 16. rok życia, mogą korzystać z Usług za pisemną zgodą opiekuna prawnego.
  4. Usługi – usługi świadczone przez Studio, w szczególności Trening EMS oraz Masaż Kobido.
  5. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest warunkiem koniecznym do korzystania z Usług Studia. Klient akceptuje Regulamin w momencie rezerwacji pierwszej wizyty lub najpóźniej przed przystąpieniem do pierwszej Usługi.

§ 2 Definicje Usług

  1. Trening EMS (Elektrostymulacja Mięśniowa) – forma treningu personalnego, w której do stymulacji mięśni wykorzystuje się bezpieczne impulsy elektryczne o niskiej częstotliwości. Impulsy są generowane przez specjalistyczne urządzenie i przekazywane do ciała za pomocą elektrod umieszczonych w dedykowanym kombinezonie treningowym. Celem metody jest wywołanie kontrolowanych skurczów mięśniowych w celu wzmocnienia i zintensyfikowania efektów wykonywanych ćwiczeń fizycznych.
  2. Masaż Kobido – zaawansowana, japońska technika manualnego masażu twarzy, szyi i dekoltu oraz nóg, pośladków, piersi i ramion, charakteryzująca się dużą złożonością i intensywnością. Zabieg łączy w sobie naprzemiennie szybkie, stymulujące ruchy z wolniejszymi, głęboko relaksującymi technikami drenażu limfatycznego i liftingu. Stosuje się także tzw. bańki chińskie oraz bambusowe kije. Celem masażu jest bezinwazyjna poprawa kondycji skóry, stymulacja produkcji kolagenu i elastyny, redukcja napięć mięśniowych oraz uzyskanie efektu naturalnego liftingu i odmłodzenia. Studio Synergia świadczy usługi Masażu Kobido tylko dla Pań.

§ 3 Zasady Rezerwacji, Płatności i Odwoływania Wizyt

  1. Rezerwacji terminu na wykonanie Usługi można dokonać osobiście w recepcji Studia, telefonicznie pod numerami telefonów +48 885-558-381 oraz +48 885-558-381 lub za pośrednictwem systemu rezerwacji online dostępnego pod adresem www.synergiastudio.pl/rezerwacje/ oraz za pośrednictwem platformy booksy.pl .
  2. Warunkiem odbycia Usługi jest jej wcześniejsze opłacenie zgodnie z Cennikiem. Płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na rachunek bankowy Studia.
  3. Klient ma prawo do bezkosztowego odwołania lub zmiany terminu zarezerwowanej wizyty najpóźniej na 48 godziny przed jej planowanym rozpoczęciem.
  4. Odwołania lub zmiany terminu należy dokonać w formie telefonicznej lub SMS pod numerem +48 885-558-381 oraz +48 885-558-381 lub przez platformę booksy w zależności od sposoby zarezerwowania wizyty.
  5. W przypadku odwołania wizyty z naruszeniem terminu określonego w ust. 3 lub w przypadku niepojawienia się na umówionej wizycie, Usługa jest uznawana za zrealizowaną, a Klient zostaje obciążony jej pełnym kosztem. W przypadku posiadania pakietu (karnetu), dana sesja przepada.
  6. W przypadku spóźnienia się Klienta na umówioną wizytę, czas trwania Usługi ulega skróceniu o czas spóźnienia, bez możliwości obniżenia jej ceny. Spóźnienie powyżej 10 minut jest traktowane jak niepojawienie się na wizycie.

§ 4 Pakiety Usług (Karnety) i Vouchery Podarunkowe

  1. Studio oferuje możliwość zakupu Usług w formie jednorazowych wejść, pakietów (dalej „Karnetów” lub „Pakiet Zabiegów”) oraz voucherów podarunkowych i kart stałego klienta.
  2. Vouchery podarunkowe są ważne przez okres 6 miesięcy od daty ich wystawienia i nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Vouchery podarunkowe będą oferowane w 2 (dwóch) wersjach:
    1. z kwotą do wykorzystania przez Klienta
    2. lub konkretną Usługą do wykorzystania przez Klienta.
  3. Karty stałego klienta będą oferowane Klientom korzystającym wyłącznie z Usługi Masażu Kobido. Klient będzie uprawniony otrzymania od Studia oznaczenia skorzystania z Usługi na karcie stałego klienta (np. w formie pieczątek lub naklejek). Zebranie przez Klienta 5 (pięciu) oznaczeń, o których mowa w zdaniu poprzednim, na karcie stałego klienta, uprawnia Klienta do 6 (szóstego) skorzystania z Usługi Masażu Kobido z rabatem w wysokości określonej na karcie stałego klienta, w ciągu 24 miesięcy od daty pierwszego zabiegu (Usługi).
  4. Karnety oferowane przez Studio uregulowane są odrębną Umową, do której w zakresie nieuregulowanym tą Umową, znajduje zastosowanie niniejszy Regulamin.
  5. Dodatkowo Studio oferuje możliwość zakupu z góry określonej serii Usług (dalej „Pakiet Zabiegów”) w promocyjnej cenie. Zakup Pakietu Zabiegów jest równoznaczny z akceptacją warunków określonych w niniejszym fragmencie Regulaminu, to jest:
    1. warunkiem skorzystania z promocyjnej ceny jest opłacenie całej wartości Pakietu Zabiegów z góry, najpóźniej w dniu jego zakupu.
    2. w momencie zakupu Klient otrzymuje imienną Kartę Pakietu Zabiegów, na której określony jest rodzaj i liczba Usług objętych Pakietem oraz jego termin ważności, czyli ostateczna data, do której należy wykorzystać wszystkie Usługi z Pakietu.
    3. realizacja każdej Usługi w ramach Pakietu jest potwierdzana przez personel Studia na odwrocie Karty Pakietu Zabiegów. Do rezerwacji i odwoływania poszczególnych wizyt w ramach Pakietu stosuje się ogólne zasady określone w § 3 niniejszego Regulaminu.
    4. Pakiet Zabiegów musi zostać w pełni wykorzystany w okresie jego ważności. Po upływie terminu ważności wskazanego na Karcie, Pakiet traci ważność, a niewykorzystane Usługi przepadają bez możliwości zwrotu pieniędzy lub dalszej realizacji. W wyjątkowych i udokumentowanych przypadkach losowych (np. długotrwała choroba potwierdzona zaświadczeniem lekarskim), uniemożliwiających Klientowi wykorzystanie Pakietu w terminie, istnieje możliwość jednorazowego przedłużenia jego ważności, po indywidualnym uzgodnieniu ze Studiem.
    5. Pakiety Zabiegów są imienne i nie mogą być przekazywane ani odsprzedawane osobom trzecim.
  6. Płatności za Usługi, mogą być dokonywane w następujący sposób:
    1. gotówką,
    2. kartą płatniczą w recepcji Studia,
    3. przelewem na rachunek bankowy Studia nr 23 1050 1575 1000 0090 8574 3145,
    4. w przypadku wyboru płatności w ratach miesięcznych (Subskrypcja), Klient może wyrazić odrębną, pisemną zgodę na cykliczne i automatyczne obciążanie jego karty płatniczej kwotą miesięcznej raty. Skorzystanie z tej opcji wymaga podania danych karty oraz podpisania osobnego formularza autoryzacyjnego udostępnionego przez Studio. Zgoda ta jest w pełni dobrowolna. Skorzystanie z tej opcji płatności zależne jest od obecnie dostępnym możliwości technicznych w Studio.

§ 4a. Umowy zawierane na odległość i prawo odstąpienia

  1. Niniejszy paragraf ma zastosowanie wyłącznie do Klientów będących konsumentami, którzy zawierają umowę na odległość (np. przez telefon, system rezerwacji online).
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zawarcia umowy o świadczenie Usługi, dla której w umowie (rezerwacji) oznaczono konkretny dzień i godzinę jej świadczenia. Podstawę prawną wyłączenia stanowi art. 38 ust. 1 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta. Do odwołania takiej wizyty stosuje się zasady określone w § 3 niniejszego Regulaminu.
  3. W przypadku zakupu na odległość Karnetu lub Vouchera Podarunkowego, Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Studio o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem na adres Studia). Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy o dostarczenie Usług w ramach Karnetu wygasa, jeżeli Studio wykonało w pełni pierwszą Usługę z Karnetu za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Studio zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Studio zostało poinformowane o decyzji Klienta.

§ 5 Prawa i Obowiązki Klienta oraz Studia

  1. Klient zobowiązany jest do:
    1. Prawdziwego i kompletnego wypełnienia Karty Przeciwskazań przed przystąpieniem do pierwszej Usługi.
    2. Niezwłocznego informowania personelu Studia o wszelkich zmianach w stanie zdrowia, samopoczuciu lub ciąży.
    3. Stosowania się do zaleceń i instrukcji trenera lub terapeuty.
    4. Przestrzegania zasad higieny i posiadania odpowiedniego stroju (w przypadku Treningu EMS – specjalistycznej bielizny treningowej oraz obuwia sportowego).
  2. Studio zobowiązane jest do:
    1. Świadczenia Usług z należytą starannością i zgodnie z aktualną wiedzą.
    2. Zapewnienia sprawności technicznej urządzeń wykorzystywanych do świadczenia Usług.
    3. Zachowania w poufności informacji o stanie zdrowia Klienta.
  3. Klient może na 10 minut przed planowaną godziną Usługi skorzystać z łazienki celem przebrania się. Swoje rzeczy Klient może pozostawić w specjalnie oznaczonej i zamykanej szafce, a po treningu bez zbędnej zwłoki powinien ją opróżnić, a kluczyk do zamka pozostawić w zamków. Studio nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klienta pozostawione w szafce wbrew postanowieniem niniejszego postanowienia.
  4. Czas spóźnienia na realizację Usługi Klienta nie powoduje wydłużenia czasu trwania Usługi. Czas spóźnienia osoby wykonującej dla Klienta Usługę powoduje wydłużenie czasu trwania Usługi.

§ 6 Oświadczenia Dotyczące Stanu Zdrowia i Odpowiedzialność

  1. Klient oświadcza, że nie posiada żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z Usług oferowanych przez Studio, co potwierdza własnoręcznym podpisem na „Karcie Przeciwskazań”.
  2. Studio ponosi odpowiedzialność za szkody na osobie lub mieniu Klienta powstałe na skutek nienależytego wykonania Usługi, zawinionego działania lub zaniechania personelu Studia lub wadliwego działania sprzętu należącego do Studia.
  3. Studio nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki dla zdrowia lub mienia Klienta, jeżeli powstały one w wyniku:
    1. Zatajenia, przemilczenia lub podania nieprawdziwych informacji o stanie zdrowia w Karcie Przeciwskazań.
    2. Niestosowania się do zaleceń i instrukcji personelu Studia.
    3. Samodzielnego korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.
  4. Studio nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione przez Klienta w szatni lub na terenie obiektu.

§ 7 Przetwarzanie Danych Osobowych (RODO)

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Synergia Studio s.c. Joanna Rojewska, Marcin Rojewski, Wiesław Dzikowski, ul. Balonowa 18/11, 54-129 Wrocław, NIP: 8943268074, REGON: 542619139 .
  2. Dane osobowe Klientów, w tym dane o stanie zdrowia, przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie Usług.
  3. Klient oświadcza, że zapoznał się ze szczegółową informacją na temat przetwarzania danych osobowych, dostępną w dokumencie „Polityka Prywatności” w recepcji Studia oraz na stronie internetowej https://synergiastudio.pl/polityka-prywatnosci/

§ 8 Postępowanie Reklamacyjne

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na nienależycie wykonaną Usługę.
  2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej lub mailowej na adres Studia w terminie 7 dni od dnia wykonania Usługi.
  3. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, opis zastrzeżeń oraz żądanie.
  4. Studio rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o sposobie jej rozstrzygnięcia.

§ 9 Postanowienia Końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Studio zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O wszelkich zmianach Klienci zostaną poinformowani poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej oraz w recepcji Studia.
  3. Wszelkie spory będą w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.09.2025 r.